En kundeklub for kundernes skyld i din sportsbutik
Giv værdi til dine kunder
For at opbygge et positivt forhold til medlemmerne i din kundeklub er det godt at give dem en form for værdi. Her tænker vi ikke nødvendigvis værdi i form af en kontant værdi, men nærmere en service eller et tip. Her kan du f.eks. give dine medlemmer af din kundeklub en årlig påmindelse om at komme ned i din sportsbutik, og få lavet en løbetest. Når du giver medlemmerne værdi som de kan bruge til noget, så vil de gerne give noget tilbage til dig.
SMS løbeklub
Du kan med SMSKlub nemt opsætte en digital løbeklub for medlemmerne i din kundeklub. Her kan du opsætte et forløb over 4 uger, hvor du hver uge udsender en træningsplan på SMS. Du kan også komme med et par tips til hvordan man optimere sin træning, eller hvordan man bedst rengøre sine løbesko.
Giv bonus og se kunderne komme igen
Ved at give så lidt som 5% i bonus til medlemmerne af din kundeklub kan du være sikker på at de kommer igen. Det giver nemlig medlemmerne af din kundeklub et klart incitament til at komme tilbage til din butik, da de jo har penge tilgode ved dig – Også selvom det kun er 5%.
Brug stempelkort og få endnu mere loyale kunder
Med SMSKlub kan du give medlemmer af din kundeklub stempler ved vare som man hyppigt køber f.eks. badmintonbolde. Du kan så give dem hver 10. badmintonbold gratis. Ved stempelkort kan du forvente at kunderne kommer igen og igen fordi de jo ved at de får den 10. gratis.
Send en besked til dine kunder når de går forbi din sportsbutik
Ved brug af den smarte “Bluetooth Beacon” teknologi kan du udsende en push besked til de medlemmer, der har downloadet din app når de nærmer sig din butik. Desuden vil app’en automatisk åbne når de går ind i din sportsbutik. Med SMSKlub er det gjort nemt at opsætte for din kundeklub.
Inkluder fordelene ved kundeklubben i jeres markedsføring
Det vil være oplagt at markedsføre fordelene ved at være medlem i din kundeklub. F.eks at sætte et skilt op om SMS løbeklubben i butikken, i TV-spots osv.