Sådan sætter du din SMS Kampagne op til din Kundeklub

Det skal være nemt og brugervenligt at sende en SMS kampagne

Vil du se hvor stor effekt det har at sende en SMS Kampagne til dine kunder, og hvor hurtigt de kommer ned i butikken, så har vi gjort det let!

I vores kundeklub, er det let at sætte din SMS Kampagne op til dine kundeklub, du kan segmentere på alder, butik, kundegruppe, bonussaldo og meget mere.

Se hvor let det er at sætte op i SMSKlub.dk.

Læs mere »

Gør dine kunder ferie klar, planlæg din SMS Markedsføring nu

Gør dine kunder ferie klar, planlæg din SMS Markedsføring nu


Se tre forslag til hvordan du kan hente salget, og opbygge en god relation til dine kunder allerede inden ferien går i gang.

Forberedelse er guld værd. Se her hvorfor du ikke kan undvære denne øvelse.

Som erfaren købmand ved du at det kræver god planlægning op til ferieperioderne. For nogen virksomheder er det der hvor pengene flyder langsomst, og for andre er det der hvor meget af årets salg hentes.

Derfor vil vi anbefale at du inkorporerer en SMS kampagne 1-2 måneder før de store ferier. Det er nemlig der at de fornuftige begynder deres indkøb af forskellige varer, og services de måtte have brug for lige inden ferien, eller i ferien.

Ja, de super fornuftige handler ligefrem ind 4-5-6 måneder før de store ferier. På den måde er de godt forberedt.
Hvis du nu får sendt en SMS kampagne afsted til din kundeklub i god tid, kan du for eksempel minde dem om de ting de står og mangler til ferien.
Læs mere »

SMS Marketing – 3 grunde til at dine kunder kan lide det

SMS Marketing – 3 grunde til at dine kunder kan lide det


Undersøgelser viser at telefonen er noget vi tager med i seng. Det sidste vi tjekker om aftenen inden vi sover, og det første vi tjekker om morgenen når vi står op.
Det bliver ikke meget mere intimt end dette.

Det betyder at vi er helt tæt på kunden i vores SMS-marketing. Dette kan afskrække nogen der gerne vil prøve kræfter med SMS som marketingkanal overfor deres kunder: ” Skræmmer jeg dem væk? Er det ikke FOR påtrængende?”, tænker flere. Og med god grund, fordi man skal opføre sig ordenligt i sin kommunikation med eksisterende kunder, og ikke mindst med potentielle kunder.

Men nok om det med at være bange for at bruge SMS som et kommunikationsmiddel, for her får du tre gode grunde til at folk faktisk elsker SMS som en metode til at opretholde kommunikationen mellem butik og kunde.
Læs mere »

Sådan opsætter du din tilmeldings formular

Få flere tilmeldinger i din kundeklub med vores tilmeldings formular

Vil du gøre det let for dine medlemmer at tilmelde sig din kundeklub – så har vi gjort det enkelt.

Med vores tilmeldings formular kan du få folk til at tilmelde sig via Facebook, inde på din hjemmeside, ved at sende en SMS, eller noget så simpelt som at scanne en QR Kode når de står i butikken.

Se hvor let det er at sætte op i SMSKlub.dk.

Læs mere »

Sådan får du FLERE MEDLEMMER i din kundeklub

Sådan får du FLERE MEDLEMMER i din kundeklub

Det klassiske spørgsmål: Hvordan får jeg flere medlemmer i min kundeklub?

De fleste butikker vil gerne have så mange medlemmer som muligt i deres kundeklub – det er ikke uden grund! Ofte udgør din kundeklub mere end halvdelen af din omsætning, og mange undersøgelser fortæller det er 5 gange dyrere at få en ny kunde, end at beholde en eksisterende –  det er derfor vi elsker loyale kunder.
Mange af de loyale kunder ligger gemt i din kundeklub. De er billige at markedsføre sig over for, da vi kender dem. Med din kundeklub er markedsføringen direkte og vi skyder ikke med spredhagl!

Derfor vil vi gerne have vores loyale kunder som medlemmer.

Læs mere »

TILLYKKE med din fødselsdag

TILLYKKE med din fødselsdag

Glæder du dig til din fødselsdag ? Det gør jeg !

De fleste voksne har nok ikke længere den barndomsglæde, hvor man kunne lægge vågen den halve nat, og vente på at man blev vækket på sin fødselsdag.

I vores hjem har vi gjort det til en tradition at man bliver vækket på sengen, med lys, flag og sang, resten af familien har sørget for at dække bord, og vi tager os tid til at gøre det til en hyggelig morgen i hverdagens stress og jag.

Selv om jeg ikke har barndommensglæden længere, er det for mig  stadig en ganske særlig dag, det er dagen der handler om mig, og det er min dag.

Hvad har det så med din kundeklub at gøre? Selvfølgelig skal du også sige tillykke til dine kunder på deres fødselsdag, for dig er de jo noget ganske særligt.

Læs mere »